onsdag 20 maj 2009

Lång helg :D

Japp idag är det då onsdag och det är sista antagnings intervju dagarna för denna vecka... Konstigt vore det annars för att vi har långhelg sen =).

Igår så var jag först o främst i skolan till ungefär 3 kan ha varit lite tidigare men ungefär =), efter det så stack jag till svärfar Janne och hjälpte till lite hos han med lite klippare osv. Kom hem runt 6 och plockade ur den rena disken och plockade i lite orent porslin :). Diskade lite grytor och så =). När jag var klar med det så tänkte jag att jag skulle se lite Stargate SG-1 eftersom att jag inte har så mycket att se på den serien (Orai är riktigt onda), då slog det mig "NEJ va fan ska jag se det för när jag kan se det i helgen". Så jag bestämde mig för att städa hemma (dammsuga och svabba) som en liten överaskning till Nina för att hon var iväg och arbetade som "demo personal" eller vad det nu heter. Sån person som kan stå i matbutiker och dela ut smakprov så att det lockar nya kunder... Från klockan 10 till 18, en timmes rast och INTE få sitta ner på hela dagen i prinsip. Tycker att det är jätte strongt gjort av min gravida flicka =). Så när hon kom hem så va det fint i lägenheten och luktade gott :).

Jahapp och jag som hade sett fram emot lite trevlig sommar eftermiddag MEN NEEEEJ DÅ, då ska det självklart att börja regna >_<. Och jag ska cykla hem sen efter att jag är klar här... hur roligt är det på en skala då.

I helgen tror jag att jag ska ta det lugnt. Känns som att det är ett bra och vettigt beslut nu =)

{-_-} Over and Out {-_-}

2 kommentarer:

Nina sa...

Hej älsklingen! Det var superdupersnällt av dig att städa lägenheten när jag jobbade! (fast det var 10-19) :D Du hade inte behövt göra nånting, men på ett sätt är det skönt för nu kan man ta det lugnt i helgen.. eller just fan jag ska ju jobba i helgen också :S Men på torsdag och söndag iallafall :D

Älskar dig din struts!

Anonym sa...

Hej Mamma jag är 10 år nu :) Och du slipper att ha mig i magen, Men va...Härligt du och pappa hade det dom där åren :)<3