måndag 29 september 2008

FY FAN !

Just nu kollar jag på 4:an älskade låtsas bäbis.....

Jag har sett mycket i mitt liv, men jag kan inte förstå hur detta kan vara bra för en människa. All heder för dem som gör dockorna, dom är verkligen jätte fina.

En kvinna i england sa att hon förstod att det bara va dockor och att det inte va någon riktig bäbis. 5 min senare så intervjuar dom hennes man med henne i bakgrunden

Reportern - Vad tycker du om det här?
Mannen - Jag kan inte känna samma passion för dockorna....
Kvinnan - Bäbisarna
Mannen - Jag kan inte känna samma passion som hon gör för bäbisarna.

De va inne på harrolds i england och köpte kläder till sin docka för 3800 skr. "Det är mycket bättre med dockan för dom skitar inte ner kläderna" som riktiga barn gör.

"Nej jag vill inte ha barn som jag vill uppfostra, behöva byta blöjja på, laga mat till, tvätta åt."
"Men det ultimata är nog att ha en riktig bäbis för att man kan få en reaktion från dem" NÄHÄ säger du det ?

Hallå ? vad är du för människa egentligen ? Är de verkligen friska ? Jag personligen tycker att det är sjukt och att de saknar något från deras uppväxt, vet inte riktigt vad men något måste det fan va..

Jag fick en docka som inte är hel så jag skickar henne tillbaka. Än så länge är det inget fel.
"Allting som blir fel på dockorn gör mig så ledsen för att jag blir så ledsen. Jag blev så fäst vid henne när jag kammade håret på henne, jag blir så ledsen för att jag måste skicka tillbaka henne." HALLÅ VAKNA FÖR HELVETE

Ok att de vill göra dem fina visst men inte för 3800, och den konstigaste anledningen till att skaffa en docka var för att det kommer fram folk som vill prata med mig och är sociala ifall jag går med en vagn, de gör dom inte annars.

Nej men jag är jätte frisk jag går omkring med en docka i en vagn för flera tusen BARA FÖR ATT FOLK SKA KOMMA FRAM OCH KOLLA OCH PRATA MED MIG !

Ja jo sjuka människor finns det gott om. Alla har vi brister MEN de människor jag tittar på just nu har tamej fan inget vett någonstans.

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH SJUKA MÄNNISKOR

Inga kommentarer: