torsdag 2 oktober 2008

Torsdagkväll

Denna vecka i skolan har vi haft Drogkunskap då tänker många *Shit vad tråkigt, det har man ju haft hur många gånger som helst*.

Nej nej nej nej detta som bara har varat i en vecka har jag inte haft lust och missa för allt i världen. Den personen som har undervisat oss är en helt underbar och jätte bra person på alla sätt.

Han kan så himla mycket inom allt som har med droger att göra. Han är en stark person och jag vet att om det fanns 100 personer som honom så hade det varit en bättre värld i dagens samhälle.

Han kan få mig och bli engagerad i frågor som jag inte ens tänkt på innan ! synd att man inte kan klona människor än annars hade jag tvingat han till att klona sig ^^

Skämt åt sido.

Ifall du läser detta så vet du vem du är och ta åt dig av kritiken för det är något som jag menar


Peace !

Over and out

Inga kommentarer: